6 серп.2 хвАудит профілю в ІнстаграмАудит профілю в Інстаграм — це процес роботи з аналітикою, яку зрештою оформлюють у документ або ж презентацію. По суті, це комплексний...
31 лип.2 хвЧому не варто купувати підписників в соц мережах?Підписники. Для класичного користувача цей показник є мірилом якості та надійності бренду, інсташопа, сервісу або будь-якого іншого...
25 лип.2 хвКонтент план Tik-TokЩоб краще зрозуміти, чому контент-план такий важливий для вашого успіху в TikTok, подумайте про платформу як про вечірку. На вечірці ви...
23 лип.1 хвOverlay Ads в Instagram ReelsOverlay Ads в Instagram Reels — нові рекламні місця під час перегляду відео. Ці оголошення, вже доступні у Facebook Reels у форматах...
23 лип.1 хвUGC - що таке?UGC (user-generated content) – це будь-який тип контенту (відео, фото, GIF-файли, меми, дописи в блогах та аудіо), створений та...
23 лип.1 хвШІ аватар у Instagram?У Instagram тестують функцію ШІ-аватарів. Завдяки ній юзери зможуть спілкуватись зі ШІ-аватарами, які фактично є чатботами, своїх кумирів....
23 лип.1 хвМистецтво tone of voiceГоловне правило tone of voice у тому, що немає жодних правил. Можете вибрати неформальний стиль і постити мем, робити тести, знімати...