top of page
  • Фото автораИван Полиенко

Чому не варто купувати підписників в соц мережах?

Підписники. Для класичного користувача цей показник є мірилом якості та надійності бренду, інсташопа, сервісу або будь-якого іншого продукту. З одного боку, логіка ясна і проста: користувач зайшов на сторінку/профіль, погортав товари, побачив багато підписників і вирішив, що все круто. Ну, адже є люди, правда?

Витрачання грошів на підписників у соціальних мережах.

З іншого боку, зараз не 2016 рік і накрутка підписок не дає бажаного результату. Так, вона взагалі не дає жодного результату, якщо бути чесними. Чому? А ось із цим питанням ми й розбиратимемося, щоб закрити цей гештальт. Сподіваємося, що інформація буде корисною і наші читачі зрозуміють, що купівля підписників, їхня накрутка та інші маніпуляції з цифрами – погано не лише з моральної точки зору, а й для вашого бізнесу.
Першопричини

Отже, навіщо взагалі накручують (купують) підписників. Спочатку ця фішка пішла з часів багатостраждального Вконтакте. Усі пам'ятають, як було круто мати величезну кількість друзів та голосів. Потім ми познайомилися з Твіттер та Інстаграм, де знову на нас чекала накрутка.

Реклама — першопричина накрутки аудиторії, адже чим більше аудиторія, тим більше охоплення, а отже, можна поставити вищий цінник на публікацію.

Тоді користувачі ще погано розуміли роботу системи накрутки підписників. У більшості випадків накручені підписники були представлені ботами, які не виявляли жодної активності. Як наслідок, користі для бізнесу вони також не приносили, лише псували загальну статистику.

У 2024 році вже мало хто хоче так бруднити руки, але поціновувачі «великих чисел» все ще існують.

Чи є інший спосіб створення великої аудиторії навколо вашого дітища?

Є, але він вимагає часу, фінансів та інших ресурсів. Цей метод — гра в довгу. Він має на увазі комплексне ведення соціальних мереж, якісний контент, цікавий матеріал, формування та розвиток спільноти. Молодій компанії буде складно розвиватися таким чином на перших етапах, але потім репутація зробить свою справу і всі ресурси окупляться в багаторазовому обсязі.

0 переглядів0 коментарів

Comentários


bottom of page