Головне правило tone of voice у тому, що немає жодних правил. Можете вибрати неформальний стиль і постити мем, робити тести, знімати ролики про команду.
Але, щоб tone of voice зазвучав, потрібно пройти кілька підготовчих кроків. І ось яких.
Крок 1. Визначте свою аудиторію.
Хто та людина, яка цікавитиметься вашим брендом? Скільки йому років, якими є його інтереси, скільки він заробляє і що його хвилює. У майбутньому ці дані допоможуть адаптувати контент для конкретних людей, а чи не для всієї аудиторії загалом.
Крок 2. Сформулюйте проблему, що вирішує ваш продукт.
Коли ви зрозумієте, яку проблему вирішує товар, стане ясно, чиї життя він може змінити і кому буде корисний.
Крок 3. Визначте джерело інформації.
Грубо кажучи, це те, що читає ваша аудиторія і звідки вона бере інформацію. Наприклад: соцмережі, рекламні борди, email-розсилки, а може вона взагалі слухає радіо чи подкасти. Сьогодні цей параметр далеко не завжди залежить від віку — швидше від стилю життя та зайнятості.
top of page
bottom of page
Comments