UGC (user-generated content) – це будь-який тип контенту (відео, фото, GIF-файли, меми, дописи в блогах та аудіо), створений та розповсюджений користувачами в інтернеті. Такий контент особливо ефективний, коли потрібно привернути увагу покоління Z. Спроби зв’язатися з цією аудиторією – головний болючий момент для багатьох брендів, тому вони звертаються до UGC – потужного маркетингового інструменту. Як публікувати UGC Завжди запитуйте про дозвіл Фірмовий хештег – це відмінний спосіб зібрати створений користувачем контент. Однак навіть у цьому випадку варто попросити дозвіл в автора на використання його матеріалів (мова йде не про перепост сторіз, а про окрему публікацію). Нехтування дозволом може роздратувати навіть найпалкіших прихильників. Вказуйте дані автора контенту. Позначайте їх безпосередньо в публікації. Вкажіть, що саме ви використовуєте: зображення, текст або і те, і інше. Завжди залишайте підпис – це має додаткову перевагу: всі охочі можуть перевірити, чи справді вміст створено кимось, хто не є працівником компанії.
Иван Полиенко
Commentaires