Аудит профілю в Інстаграм — це процес роботи з аналітикою, яку зрештою оформлюють у документ або ж презентацію. По суті, це комплексний аналіз, що демонструє рівень залученості аудиторії, сприйняття бренду, а також показники взаємодії з акаунтом. Його можна робити як для свого профілю, так і для інших брендів. Зазвичай аудит акаунту виконують як перший крок напочатку роботи з smm-проєктом.
Для покращення профілю оцінюють його загальний вигляд, якість контенту та статистику, де є природні охоплення, взаємодії, органічний приріст аудиторії тощо. Сторонні акаунти брендів слід перевіряти, приймаючи рішення про рекламну співпрацю.
Важливі задачі, які виконує аудит в Instagram:
1. допомагає встановити цілі та КРІ;
2. перевіряє ToV бренду;
3. дає розуміння сильних та слабких сторін контенту;
4. показує найбільш вдалі формати взаємодії;
5. деталізує інформацію про підписників тощо.
Аудит акаунту має бути регулярним. Його можна зробити самостійно та за допомогою різних сервісів, якими The Instapreneurs поділиться далі.
Аналізують акаунти спеціалісти з соціальних мереж — SMM-менеджери. Це перша задача перед початком комплексної роботи, на основі отриманих даних будується подальша стратегія розвитку сторінки.
4 кроки: як зробити аудит профілю в Інстаграм
Слід від початку тримати фокус на меті, з якою ви робите аудит сторінки в Інстаграм. Зокрема, покращення активності, унікальність на фоні конкурентів, очищення від накручених акаунтів тощо. Так окремо оцінюють:
✅ загальний образ профілю;
✅ опублікований контент;
✅ аудиторію;
✅ аналітику.
Завершіть аудит короткими підсумками та рекомендаціями для покращення роботи. Складіть конкретний план дій для клієнта, аби він покроково впроваджував ці зміни.
Наприклад, якщо є задача покращити візуал сторінки — покажіть приклади акаунтів у цій ніші, складіть мудборд або колірну палітру та оберіть шрифти, знайдіть приклад дописів із надписами.
Якщо ви, як спеціаліст, бачите розбіжності в контенті — запропонуйте клієнту створити контент-план. Підберіть приклади тем в цій ніші, гострих питань, які будуть цікаві аудиторії тощо.
top of page
bottom of page
Comments